Sylwek
Dołączył: 08 Mar 2007 Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Kochane POLICE
|
Wysłany: Pon 1:52, 17 Gru 2007 Temat postu: NIZMO by Sylwek |
|
|
Witam Wszystkich
Moje „auto” ( lub sterta gratów ) to Nissan 200sx s13 1.8T 16v
Na pierwszy ogień poszła blacharka, regeneracja ospojlerowania i lakierowanie.
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Po poskładaniu wszystkiego w całość trzeba było odpalić silnik i tu napotkałem BIG ZONK .
Pęknięty i pospawany kolektor wydechowy, uszkodzony czujnik spalania stukowego, walnięty rozrząd, zapchany przepływomierz i parę innych drobiazgów. Między czasie dotarła kierowniczka z nabą .
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Po wymianie tych wszystkich rzeczy silnik ożył, ale z dziwnymi stukami.
[link widoczny dla zalogowanych]
Na moje szczęście rozebrałem silnik i się okazało, że uszczelka pod głowicą źle założona i luzy sworzniowo-tłokowe były przyczyną tych stuków.
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Na stan dzisiejszy silnik stoi rozebrany i czeka na fundusze (rodzine też trzeba wyżywić )
Do wymiany idą panewki na ACL, uszczelka COMETIC, pierścienie tłokowe, a do regeneracji tuleje sworzniowo tłokowe. Przy okazji kanały głowicy, korby i tłoki idą do spolerowania.
Dalsze plany
dodatkowe zegary, większy intercooler, większe turbo T28, wydech 2,5 - 3 cale przelot, zawieszenie gwintowane, koła 18 - 19 ", chętnie szpera ale nie wiem czy będzie mnie jezcze na nią stać lub czy będzie sens przy takich gumach. Planowana moc to 250KM+
Reszta fotek jak auto będzie skończone i gotowe do jazdy.
I zgon silnika. Po dokładnych pomiarach okazało się że wał idzie na złom, a zdobycie innego graniczy z cudem
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Sylwek dnia Pon 13:17, 15 Gru 2008, w całości zmieniany 7 razy
|
|